суботу, 26 грудня 2015 р.

Сценарій Нового року

Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів №27
Полтавської міської ради  Полтавської області

Сценарій свята Нового року
для учнів 1-4 класів

Дата проведення: 23-24.12.2014
Час проведення: 23.12.2014:
09.00-10.00; 10.30-11.30; 12.00-13.00
24.12.2014:
11.30-12.30; 13.00-14.00; 14.30-15.30
Оформлення:
1.     Надписи:
«З Новим роком»,  прикрашений витинанками та кульками зал
Обладнання: ПК, проектор
  

Хід свята 
ФУТАЖ 1 
Голос за кадром (педагог-організатор)

Десь за синіми морями,
та за темними лісами.
Серед поля,біля річки,
у хатинці невеличкій.
У хатинці непростій,
а прозорій, льодяній.
Де людей ніде нема,
там собі жила зима.
Стала вона мандрувати,
щоб у світі побувати.
І побачить, і почуть,
як там люди всі живуть. 
 виходить Зима
Зима.
Довго-довго мандрувала,
в гості до Вас завітала.
Щоб самій мені не сумувати,
хочу разом з вами святкувати.
Та прийшла я не сама,
Друзів своїх привела
Зустрічайте мої маленькі друзі – учні 4-х класів! 
          ТАНЕЦЬ «Я РИСУЮ НЕБО»   

Зима. Діти, вам сподобався подарунок від моїх друзів! А чи не здається вам, що на святі когось не вистачає?  (Так) Тож давайте разом покличемо Діда Мороза та снігуроньку! 
(Кличуть) 
Зима. Не чує нас Дід Мороз, тож давайте йому пісню заспіваємо!                   
Діти співають. 
                                                   ПІСНЯ                                                  
ФУТАЖ 2,
                                                  МУЗИКА                                               
(вихід Дід Мороз)

Дід Мороз.
Добрий день, шановні діти!
Я прийшов сумний до Вас.
Зараз лист Вам зачитаю,
Зрозумієте все враз.

(Дід Мороз читає лист)

Дід Мороз. «Я викрала твою Снігурку і вимагаю за неї викуп. Щоб повернути онучку ти повинен виконати всі мої завдання, інакше не побачити тобі Снігуроньки. Баба-Яга»

Дід Мороз. Як же я можу залишити свою онучку в небезпеці! Що ж мені робити? Та й старенький я вже, не під силу мені завдання Баби Яги!

Зима. Дідусю, не хвилюйся,  ми з дітками швидко виконаємо всі завдання, правда ж діти? Допоможемо Дідусю Морозу?
(Всі хором: допоможемо!)
Зима. Для того, щоб виконати перше завдання, мені потрібні 20 бажаючих, по 10 дітей у кожній команді.

Конкурс з м’ячем
Діти стають в колоні по одному, ноги на ширенні плечей. Направляючий учень передає м’яч під ногами наступним гравцям. Останній гравець, отримавши м’яч, стає в колону направляючим і повторює теж саме. Перемагає та команда, яка впоралась з завданням раніше.

                                 ФОНОВА МУЗИКА                                          
Дід Мороз. Молодці які, діти, молодці!

Зима. Запрошую вас до наступного конкурсу «Відгадай мелодію»!

(Дітям пропонується відгадати мелодії з мультфільмів, перемагає та команда, яка відгадала найбільше мелодій)

ТРЕКИ №№ 5-25
Зима._______________________________________________________________

                                                  МУЗИКА                                                    

(Забігає Баба Яга, підходить до дітей)

Баба-Яга.
Я Баба-Яга Кістяна нога,
Розбігайтесь!
Я Баба-Яга Кістяна нога,
Всі ховайтесь! 

Баба-Яга.
А чому це ви всі тут радієте, співаєте? Без мене Ягусі на свято зібрались!

Дід Мороз. Баба-яга. Навіщо ти викрала Снігуроньку? Невже ти не знаєш що потрібно  розпочинати свято .Дітки чекали нас цілий рік, гарно вчилися, робили добрі справи.
Баба-Яга.  Викрала то й викрала, не люблю я всі ці свята, коли всі радіють. Проте я чула, які ваші діти кмітливі. Знаю, що погодилися на мої умови. Гаразд, я поверну Снігурку,після того, як дітки мої загадки відгадають.
Дід-Мороз. Дітки, ви допоможете повернути Снігуроньку? Погоджуєтесь на умови Баби-Яги?

Баба-Яга загадує загадки дітям
Баба-Яга
1. Взимку вкрили ми навкруг
Ліс, дорогу, поле й луг.
А як сонце припече –
Ми струмочком потечем.(Сніжинки)
2. На голову тітка біла,
казанок, погляньте, вділа.
І з мітлою в ранню пору
опинилась серед двору.
Запитайте тітку, діти,
В чому буде борщ варити? (Снігова баба)
3. Ішов – без доріг.
Де йшов—там ліг.
Лежав до весни,
навесні побіг. (Сніг)
4. Мов зелений їжачок,
має безліч голочок.
Поспішає до оселі,
в новорічні дні веселі. (Ялинка)
5. Хто в хурделицю зимою
ходить лісом і рікою.
Візьме палицю до рук,
Та й постукає: тук-тук? (Дід-Мороз)
6. Цілу ніч гуляє в полі
по широкому роздоллі.
Білі гори намете -
спочивати в ліс іде. (Завірюха)

Баба-Яга.
Добре дітки працювали,всі загадки відгадали.
Ну що ж свято так свято, та час вже Снігурці сюди завітати.

                                               МУЗИКА                                                   
Баба-Яга приводить Снігуроньку
Снігуронька.
Добрий день, мої малята,
гарні хлопчики й дівчата!
Добрий день, всі мами й тата,
що прийшли на наше свято!
Я із святом всіх вітаю,
зичу щастя і бажаю.
Щоб збулися ваші мрії.
світлі й радісні надії.

Снігуронька. Дякую вам, мої малята за те, що швидко впоралися із завданнями Баби Яги та звільнили мене від її чар. Я прийшла до вас на свято й теж дуже хочу з вами пограти. Тому пропоную вам гру  “Хто перший?” Мені потрібні по 7 чол. з кожного класу. Формуємо дві команди: «Снігуронька» та «Дід Мороз»
(потрібно 2 стільця та 2 іграшки)
На стілець кладеться іграшка. Навколо стільця - учасники конкурсу. Доки грає музика, ви повинні танцювати навколо стільця, як тільки музика затихне – хапайте іграшку. Хто залишиться без іграшки - вибуває з команди!
                                                          МУЗИКА                                 
Снігуронька. Молодці! Перемогла команда____________
Друзі, ви ще не втомилися? Тоді для усіх вас спеціальна розминка! Знову формуємо дві команди. Першою запрошую на сцену команду Снігуроньки! (наприклад, 1-А клас), (друга – команда Діда Мороза запрошується пізніше, після того,як 1-ша команда закінчить), (напр., 1-Б клас). ЗАВДАННЯ: Уважно дивитися на екран та повторювати рухи! Переможе та команда, яка найкраще затанцює! Готові? Поїхали!
ВІДЕО 3
ВІДЕО 4
Снігуронька. Гарно станцювали, правда ж Дідусю?
Дід Мороз. Так-так!  Гарно розігрілися перед моїм подарунком-новорічною дискотекою! Будете продовжувати танцювати? (Так)
 Дід Мороз. А мені вже час до інших діточок на свято!  Чекайте мене у Новорічну ніч ,я обов язково  прийду до кожного з подарунком. Добре?
                                                    ФОН МУЗИКА                                                     
Зима.
Скінчилось наше свято,
нам розставатись час.
Хай новий рік багатий
і щедрий йде до нас.
Баба-Яга.
Хай свято ніколи
ваш дім не минає.
Хай радісний сміх
ваш повсюди лунає.
Снігуронька.
Нехай негаразди
минають ваш дім.
І затишно, лагідно
буде у нім!
Дід Мороз.
Хай будуть ваші оселі,
і щасливі і веселі.
І щодня на кожнім кроці,
всім нехай щастить
В НОВОМУ РОЦІ!
Ну що ж, ді-джей, голосніше вмикай мою музику, запрошую вас діти на новорічну дискотеку!



Немає коментарів:

Дописати коментар