понеділок, 21 грудня 2015 р.

Сценарій до Дня учителя


Сценарій до Дня учителя
 Комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів №27 Полтавської міської ради Полтавської області»
2015-2016 н.р.
(Школа прикрашена повітряними кульками, листочками)
ФАНФАРИ
На сцену виходять ведучі
Вед. Вітаємо вас, шановні вчителі!
Вед.  Швидко промайнуло літо. І знову сонячні промені золотять осінній килим листя. Настає чудова осіння пора. Пора, коли дерева одягаються в рум'янець та стоять, задумавшись, на галявині, немов сумують про те, що прийшов жовтень.
Вед.  Високо в небі дзвінко курликають журавлі, десь вгорі перекликаються дикі гуси. Вони збираються у зграї і летять туди,де тепло….
Вед. Тоді їм потрібно летіти до нас. Бо у нашій школі завжди тепло й затишно.

Вед. Учитель…Скільки чудових почуттів у цьому слові. Воно лунає так дзвінко, як чисте джерельце, воно лине, як та провідна зірка, що осяює путь. Воно ніжне, як барвистий осінній листок, що падає додолу від найменшого подиху вітру.
Вед. Осіннє небо, вмите журавлями,
Осіннє свято – тихе і святе.
Учителько! Ви – світлий образ мами,
 Дитячих доль відлуння золоте.

Вед. Шановні наші вчителі, прийміть щиру вдячність за високе служіння обраній справі, невтомний творчий пошук, самовідданість, добро і щедрість душі.

ТАНЕЦЬ
 
Вед. Учитель… одна з найпочесніших професій. Вона – для обраних. Бо щодня він  перед прицілом сотень допитливих дитячих оченят, палить, як хмиз, нерви, і все ж веде дітвору на вищі сходинки пізнання.
Вед. До вчителя йдуть зі своїми болями і радощами, черпають сили для підкорення нових висот, бо він заглядає у минуле, живе у сьогоденні, прокладає місток у майбутнє.
Вед. Яке ж серце потрібно мати вчителеві, щоб рік у рік щоденно віддавати його учням?
Вед. Звичайно,що добре та любляче, а ще, напевно, велике.
Вед. Запрошуємо до слова людину з великим добрим та люблячим серцем, директора Комунального закладу “Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів №27» Заяц Людмилу Миколаївну.
Вед. Для вас, Людмило Миколаївно, та всіх вчителів школи співає шкільний вокальний ансамбль «Резонанс»
ХУДОЖНІЙ НОМЕР 

Вед. Усі стежки – від шкільного порога. Початок усіх професій – у шкільному класі. Ключ до всіх духовних багатств світу – у нього, шкільного наставника.
Вед. Професія вчителя – одна з найблагородніших і потрібних на Землі. У народі кажуть: письменник живе у своїх книжках, художник – у картинах, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів. Саме учитель дає нам основи знань, учить мислити й міркувати, а найголовніше – бути чесними й гідними людьми.
Вед. Сказати хочеться слова хороші,
Бо в Вашім серці є любов жива.
Та ще й не всюди правлять світом гроші,
А грають роль прості людські слова.
Вед. Ви всі - взірці у цій хорошій справі,
Бо школі віддаєтесь до кінця.
А з дітьми добрі, щирі і ласкаві,
Любов*ю зігріваєте серця.
Вед. У світ великий мудро їх ведете,
Щоб виростали гарними людьми.
Ви добре, мудре, вічне в світ несете,
Й майстерності від Вас вчимося ми.
Вед. Мудрі, хороші, найкращі наші вчителі, прийміть у дарунок танець від хореографічного колективу «Вікторія»
ХУДОЖНІЙ НОМЕР
Вед. Школа, вчителі, дзвінки, уроки, диктанти, задачі…яка круговерть. Наші вчителі постійно працюють й практично не мають вільного часу. Як же мріють вони інколи просто сісти й поспівати, як то кажуть-відвести душу.
Вед. Шановні наші, пропонуємо вам конкурс «Відгадай мелодію». У нас є дві команди! Завдання просте: відгадати пісню! Не викрикуємо, піднімаємо руку та відповідаємо! Ну що готові? Тоді поїхали! Пісня для 1-ї команди
(1-12 трек)
Вед. Ну що ж, поки що рахунок______________________
Вед. А тепер настав час фінального завдання! Зараз на екрані для кожної команди будуть показані слова-перевертні з пісні, яку кожна команда повинна не лише відгадати, а й проспівати! Отож, шановні вчителі, увага на екран! Завдання для 1-ї команди (завдання на екрані)
Вед. Ну що ж, перемогла, напевно, дружба! Ви згодні, любі наші вчителі? Скажу вам по-секрету, що зараз ви пройшли невеличкий відбірковий тур на міський конкурс «Творчий дует». Таланти виявлено, списки складено. Про репетиції буде повідомлено пізніше!
Вед. Найкращі наші вчителі, ми щойно вкотре  переконалися, що ви-справжні професіонали! Ваших талантів неможливо перерахувати. Усі ви-багатогранні особистості, які не лише гарно співають, танцюють, а й вправно заміняють уроки своїх колег. Дякуємо вам за те, що ми ніколи не залишаємося без вчителів на уроках, навіть тоді, коли деякі з них хворіють.
Вед. Так, наприклад, уроки фізкультури для вчителя української мови – це взагалі справжній рай! Бо, можна, як то кажуть, «растекашиться мыслию по древу…»
СЦЕНКА

Уявіть вчителька української мови заміняє урок фізкультури.
- Доброго дня, дітки!
- Героям слава! (хором)
- Молодці! На Шевченка-Франка розрахуйсь!
- Шевченко-Франко-Шевченко-Франко-Котляревський. Розрахунок закінчено!
 - Молодці! Шевченки зробили крок уперед! Повернулися Рильським до Рильського! І повторюємо за мною! Зажурилися! Повстали! Зажурилися! Повстали! Закінчили вправу, повернулися миномазайлами до залу! А шо це ми стали, як лінія означення?  Ану швидко в підмет! (діти роблять крок назад) Загребельного мені в «Лісову пісню». Ти шо Нечуй-Левицький? Я тобі Лесею Українкою сказала в підмет! І так. А зараз будемо здавати норматив «Прекотиполе».
- А як ми будемо здавати перекотиполе без матів?
- Без чого?
- Без матів?
- Без чого?
- Як ми будемо здавати норматив перекотиполе  без Леся Подерев*янського?
(один із учнів тягне руку)
- Що?
 - Можна вийти?
-  Обставина?
 - Ясла повні.
-  Повне речення?
- Ревуть воли, як ясла повні.
- Так, шуруй звідси!
- На цьому урок закінчено!На наступному уроці здаватимемо норматив « У довженка»  І спробує мені хтось принести довідку, що він кріпак, я вам таку кайдашеву сім*ю влаштую… (музика «Сонце нам сяє…»)

Вед. Шановні вчителі, у цей святковий та найдобріший день у житті вчителя (бо саме цього дня вчителі ніколи не ставлять двійок та мають гарний настрій), шкільний парламент не міг залишитися осторонь. Тож, увага на екран!
ВІДЕО (ПАРЛАМЕНТ) 
Вед. А зараз, настав час підбити підсумки нашого свята!
Вед. А для цього наші вчителі часто використовують метод  мозкового штурму та рефлексії?
Вед. Увага, шановні вчителі, урок народознавства!
Вед. Людмило Миколаївно, загадка для вас:
Бринькула кобза на все село,
Збіглися дітки не однієї матері! (Дзвінок у школі)
Вед. Романе Георгійовичу, що підніме і найменша дитина, а через хату не перекине й найдужча людина? (Пір*їна)
Вед: __________, що таке тінь-молоко? (Сироватка)
Вед. Ларисо Степанівно, для вас загадка «Настав січень, розпустились три ромашки, потім ще одна. Скільки квітів розпустилось?» (Жодної, бо це зима)

Вед. Станіславе Васильовичу, якщо машина їде, яке в неї колесо не крутиться? (Запасне)
Вед. Любов Петрівно, повторіть скоромовку: Бабин біб розцвів у дощ,буде бабі біб у борщ.
Вед. _______________скоромовка для вас: Росте липа біля Пилипа, Пилип біля липи очима глипа.
Вед. Галино Борисівно, продовжіть прикмету: Коли влітку високі бур*яни, то? (буде багато снігу)
Вед.__________________Що у світі найбагатше? (Земля)
Вед. Дякуємо, вам, вчителі! Із завданням впоралися на відмінно! Усім 12 балів! Передайте щоденники!
ХУДОЖНІЙ НОМЕР
Вед. О вчителю! З тобою разом
Пройшов я всі дороги знань!
Від математики до мови,
В країні лексики й рівнянь,
В країні формул,знаків,слів
Так сильно той вогонь горів.

Вед. До поки сонце світить з висоти,
Щебечуть птахи, зацвітають квіти,
Ми Вам життям бажаєм твердо йти,
І дням наступним від душі радіти!
Хай щастя завжди супроводить Вас,
Людська повага й шана не минають,
А вашу мрію й працю повсякчас
Лиш визнання вінчають!
Вед. Дорогі наші вчителі! Ми намагалися сьогодні подарувати вам лише гарний настрій та більше посмішок, бо дуже хочемо, щоб ви частіше посміхалися, незважаючи на всі негаразди!
Вед. Хочемо, щоб Бог подарував вам міцне здоров*я, гарну вдачу, тепло та затишок в оселі, вдячних учнів та батьків, вірних друзів та колег.
Вед. Хай ті зернинки доброти, які ви сієте у душі своїх вихованців, проростуть щедрою нивою людської гідності. Зі святом!
ПІСНЯ


Немає коментарів:

Дописати коментар